poniedziałek, 31 marca 2014

Ingrid – nail polish remover & nail care. Czyli zmywacz do paznokci od INGRID


Producenci dóbr rozmaitych prześcigają się by to właśnie ich produkt został dostrzeżony i zakupiony. A że konkurencja na rynku nie mała toteż weźmy na przykład taki oto zmywacz do paznokci. Niegdyś miał on zmywać lakier. Po pewnym czasie okazało się, że już nie wystarczy więc są bezacetonowe, ale i to za mało poszli więc krok dalej: zmywacz prócz mycia jeszcze odżywia, i wzmacnia! Co też stało się normą. Wydawało by się że nic już więcej zrobić się nie da. Cóż bardziej mylnego! Mamy pachnący zmywacz do paznokci. Czy i jak się sprawdził?
Opakowanie:



Co pisze producent?
„Bezacetonowy zmywacz do paznokci dzięki zawartości witaminy E i olejku avocado nie niszczy powierzchni paznokcia zmywając lakier.
Wzmacnia i odżywia płytkę paznokciową nie powodując jej wysuszenia. Szybko i skutecznie zmywa każdy lakier nie powoduje zmatowienia płytki, chroni naturalne piękno paznokci. Pozostawia przyjemny zapach. Nadaje się również do każdego rodzaju sztucznych paznokci.”
Skład:


Moja opinia:
Zmywacz w plastikowej ergonomicznej buteleczce mieszczącej 130 ml. Producent pomyślał o dodatkowym zabezpieczeniu w postaci mniejszej dziurki która nie przeszkadza w aplikacji płynu na wacik, ale także ogranicza wyciek przy ewentualnym przewróceniu produktu.
Jeśli o mnie chodzi zmywacz ma zmywać więc nie oczekuję od niego właściwości pielęgnacyjnych toteż ich nie oceniam. Płyn jest na waciku bezbarwny. Płytka paznokciowa pomalowana czerwonym lakierem na potrzeby niniejszej recenzji:


 w mojej opinii została dość dobrze zmyta. Co widać na obrazku:


Niestety gdy przypatrzyłam się dokładniej w celu porównania z „nie testową” płytką zauważyłam że testowa jakby minimalnie się bardziej błyszczała. Jednak tylny wał paznokcia był leciutko zabarwiony.
Podczas zmywania zapach nie różni się wonią jednak intensywnością. Po zabiegu, gdy się ulotni pozostawia przyjemny świeży zapach.
Jestem z niego zadowolona, gdy się skończy zapewne zakupię go ponownie.

A Wy lubicie takie takie bajerki? Będę wdzięczna za opinie i uwagi dotyczące mojej recenzji.
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Muszę wypróbować, ostatnio kupiłam zmywacz z Essence ten pachnący winogronami i muszę przyznać, że również jest genialny.
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad. Postaram odwdzięczyć się tym samym. Proszę nie SPAMuj, oraz zachowaj kulturę wypowiedzi